-
Kadra pedagogiczna:
-
mgr Barbara Karaśkiewicz
-
Nauczyciel – grupa „Malwy”
Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego.
Bliskie są mi założenia „Porozumienia bez Przemocy” (NVC) zwanego „dawaniem z serca”, stworzonego przez Marshalla Rosenberga. Od wielu lat pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności w zakresie wspierania dzieci w rozpoznawaniu, nazywaniu i wyrażaniu uczuć i potrzeb. Uwielbiam dzieciom czytać, rozmawiać z nimi i słuchać ich:)
-
mgr Patrycja Kasprzak
-
Nauczyciel – grupa „Chabry”
Jestem nauczycielką wychowania fizycznego oraz wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Posiadam uprawnienia do prowadzenia zajęć z glottodydaktyki i glottoterapii ojczystojęzycznej. Uczestniczyłam w cyklu szkoleń z zakresu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga oraz w szkoleniach z Kręgów Naprawczych i Minimediacji z dziećmi.
-
mgr Dorota Konieczna
-
Nauczyciel – grupa „Słoneczniki”
Z wykształcenia jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, pedagożką wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz neurologopedką. Od prawie 10 lat zgłębiam wiedzę z zakresu Porozumienia bez przemocy. Ukończyłam między innymi takie warsztaty jak: Porozumienie Bez Przemocy Marshalla Rosenberga: „Empatia i dialog”, „Ty – zrozumieć drugą stronę”, „My – zatańczyć dialog”, „NVC w ruchu. Po prostu bądź”, „Sens i bezsens nagród i kar”.
Ukończyłam również certyfikowane szkolenie z zakresu Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej. Jestem certyfikowanym trenerem grafomotoryki oraz posiadam kompetencje do prowadzenia zajęć z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
-
mgr Aleksandra Kwiatkowska
-
Nauczyciel – grupa „Słoneczniki”
Ukończyłam studia magisterskie z terapii pedagogicznej z arteterapią. Chętnie wspieram rozwój dzieci wykorzystując do tego sztuki plastyczne oraz elementy różnych rodzajów arteterapii. Kocham muzykę i dzielę się nią z dziećmi poprzez grę na ukulele.
Uczestniczyłam w warsztatach Porozumienia bez przemocy. Brałam udział w szkoleniu z nauki czytania metodą odimienną, wprowadzenia do glottodydaktyki oraz komunikacji interpersonalnej. Posiadam biegłość w redagowaniu tekstów, w tym także wierszy dla dzieci. Lubię rozbudzać w dzieciach zainteresowanie literaturą. Staram się umożliwić dzieciom poznawanie świata wszystkimi zmysłami.
Prywatnie interesuję się tematyką alergii pokarmowej.
-
mgr Anna Lipiecka
-
Nauczyciel – grupa „Maki”
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Ukończyłam studia teologiczne o specjalności katechetyczno-pastoralnej.
-
mgr Katarzyna Łakomska
-
Nauczyciel – grupa „Stokrotki”
Ukończyłam filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego. Uczestniczyłam w cyklu szkoleń z zakresu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Posiadam kwalifikacje do prowadzenia zajęć z glottodydaktyki oraz glottoterapii ojczystojęzycznej oraz warsztatów teatralnych.
-
mgr Agnieszka Nagórska
-
Nauczyciel – grupa „Malwy”
Jestem nauczycielem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także technikiem fizjoterapii. Ukończyłam cykl szkoleń z Porozumienia bez Przemocy oraz Minimediacje.
Cały czas pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności poprzez różnorodne kursy. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości. Codziennie mogę obserwować jak się rozwijają i są coraz bardziej samodzielne, to daje mi ogrom motywacji do pracy w której odnajduję siebie.
-
mgr Monika Nowicka-Tabat
-
Dyrektor p.o. / Nauczyciel – grupa „Chabry”
Nazywam się Monika Nowicka-Tabat. W naszym przedszkolu pracuję od piętnastu lat. Posiadam pełne kwalifikacje do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jestem absolwentką Kolegium Europejskiego im. Jana Pawła II w Gnieźnie (filia Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza), na którym ukończyłam studia magisterskie na kierunku „Pedagogika – Edukacja Europejska”. Ukończyłam również studia podyplomowe w Gnieźnieńskiej Szkole Wyższej Millenium, na kierunkach: „Wychowanie Przedszkolne”, „Edukacja Wczesnoszkolna” i „Kwalifikacje Pedagogiczne”. Posiadam uprawnienia do nauczania glottodydaktyki i glottoterapii – ukończyłam Letnią Szkołę Glottodydaktyki prof. B. Rocławskiego,. Od dziesięciu lat doskonalę się w Porozumieniu bez Przemocy, które na co dzień wykorzystuję w pracy z dziećmi. Od ubiegłego roku jestem studentką studiów podyplomowych w Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego na kierunku „Organizacja i Zarządzanie Oświatą”. Staram się nieustannie pogłębiać swoją wiedzę i dokształcam się na warsztatach i kursach.
Praca z dziećmi sprawia mi wiele satysfakcji i przyjemności. W pracy stosuję metody aktywizujące dzieci – jestem zwolenniczką aktywnych metod pracy. Staram się motywować dzieci do samodzielności i kreatywności, stwarzam im okazje do samodzielnego eksplorowania otaczającego świata.
-
mgr Karolina Ostrowicka
-
Nauczyciel – grupa „Maki”
Karolina Ostrowicka – nauczyciel wychowania przedszkolnego w grupie „Maki”. Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego w grupie „Maki” i z pasją pracuję z najmłodszymi dziećmi. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, a także studia magisterskie z zakresu pedagogiki, poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej. Moje doświadczenie zawodowe obejmuje różnorodne stanowiska – przez wiele lat pracowałam jako nauczyciel w przedszkolu i szkole, a także jako animator czasu wolnego i opiekunka dziecięca. Dzięki tym doświadczeniom mam szeroką wiedzę o potrzebach dzieci w różnych etapach ich rozwoju i umiejętność dostosowywania metod pracy do ich indywidualnych potrzeb. Praca z dziećmi to moja pasja, dlatego nieustannie rozwijam swoje kompetencje. Ukończyłam również wiele różnych szkoleń i warsztatów, które pozwoliły mi poszerzyć swoje kompetencje i rozwijać się zawodowo. Każdego dnia staram się tworzyć w grupie „Maki” atmosferę ciepła, bezpieczeństwa i radości, jednocześnie stawiając na rozwój emocjonalny, intelektualny i społeczny maluchów. Moim celem jest, aby każde dziecko czuło się w przedszkolu ważne, zrozumiane i wspierane w swoim rozwoju. Zależy mi na tym, by każde dziecko rozwijało swoje talenty, odkrywało świat w sposób twórczy i miało poczucie, że jest ważne i dostrzegane.
-
Marta Ratajczak
-
Nauczyciel – grupa „Stokrotki”
Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej. Nieustannie pogłębiam swoją wiedzę i rozwijam umiejętności. Uczestniczę w różnorodnych szkoleniach i kursach. W kontaktach z dziećmi kieruję się empatią, co pozwala mi dostrzegać, rozumieć i właściwie reagować na ich emocje. Praca z dziećmi to dla mnie źródło ogromnej satysfakcji, a wspieranie ich w osiąganiu nowych umiejętności oraz towarzyszenie im w ciągłym rozwoju sprawia mi niezwykłą radość.
-
mgr Marlena Wojciechowska
-
Nauczyciel – grupa „Chabry”
Nazywam się Marlena Wojciechowska jestem magistrem filologii polskiej oraz nauczycielem zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz nauczycielem Montessori. Ponadto: terapeutą integracji sensorycznej (SI), terapeutą ręki, trenerem grafomotoryki oraz diagnostą Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. Podsiadam kwalifikacje z zakresu: glottodydaktyki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także metody 18 struktur wyrazowych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
-
Specjaliści:
-
mgr Dagmara Janowska
-
Psycholog
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Podczas studiów moje zainteresowania koncentrowały się wokół psychoterapii i psychologii edukacji. To w tych obszarach stale zdobywam wiedzę i doświadczenie. Bliskie są mi założenia Porozumienia Bez Przemocy (NVC) wg. Marshalla Rosenberga. To na nich buduję relację z dziećmi. Uczestniczę w warsztatach rozwijających umiejętności posługiwania się NVC. Z okazji Dnia Zdrowia Psychicznego 2023 na UAM wraz z zespołem przygotowałam scenariusz, a następnie przeprowadziłam warsztat dla studentów pod tytułem “Chcesz mieć rację czy relację?”. Jego celem było zapoznanie uczestników z ideą oraz podstawami NVC. Uczestniczyłam w projekcie “Psycholog w szkole – ekspert od dobrych relacji”, podczas którego miałam okazję zgłębiać wiedzę z zakresu pedagogiki Montessori oraz NVC. Dzięki udziałowi w kursie “Spektrum autyzmu w perspektywie neuroróżnorodności” zdobywałam wiedzę na temat pracy z osobami w spektrum autyzmu oraz miałam okazję poznać osobiste historie osób w spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywałam podczas stażu w Pracowni psychologicznej “Samo-dzielni”, gdzie przygotowywałam oraz prowadziłam zajęcia w Szkole Leśnej, Małym Przedszkolu oraz Grupie Zabawowej. Jestem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie ISTDP.
-
mgr Katarzyna Miałkowska
-
Logopeda
-
mgr Hanna Siniarska
-
Pedagog
Jestem absolwentką pedagogiki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej i logopedii.Od dwudziestu pięciu lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i szkolnym Jako motto w mojej pracy na co dzień towarzyszy mi zdanie Janusza Korczaka:,,Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi”.
-
mgr Julia Sobierajska-Darul
-
Pedagog specjalny
Ukończyłam studia z pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jako pedagog specjalny wspieram dzieci o różnych potrzebach edukacyjnych, pomagając im rozwijać się emocjonalnie, społecznie i poznawczo. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i kursach, aby jak najlepiej dostosować metody pracy do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. Praca z dziećmi to moja pasja i źródło ogromnej satysfakcji – każdego dnia towarzyszę im w odkrywaniu świata, budowaniu pewności siebie i rozwijaniu ich potencjału.
-
Zajęcia dodatkowe:
-
mgr Izabela Frynas
-
Gimnastyka korekcyjna
Jestem fizjoterapeutą i terapeutą integracji sensorycznej, podyplomowo również nauczycielem wychowania przedszkolnego. Ukończyłam szkolenie „Porozumienie bez Przemocy Marshalla Rosenberga” oraz liczne kursy z zakresu fizjoterapii i SI. Dodatkowo prowadzę zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na basenie, nauki pływania i oswajania z wodą dla niemowląt i małych dzieci.
-
mgr Dorota Krzywkowska
-
Język angielski
Ukończyłam studia licencjackie z Pedagogiki na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu ze specjalizacją edukacja elementarna i język angielski. Kończę dwuletnie studia magisterskie ze specjalizacją poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna. Uczestniczyłam w wymianie zagranicznej spędzając rok za granicą w Irlandii Północnej w Belfaście, gdzie studiowałam w Stranmillis University College, tam rozpoczęłam karierę zawodową jako pomoc nauczyciela w sobotniej szkole i uczyłam języka polskiego jako obcego. Od pięciu lat uczę w przedszkolach języka angielskiego rozwijając swoje kompetencje, biorąc udział w innowacyjnych szkoleniach lektorskich oraz planując treści zgodnie z ogólnym programem przedszkolnym. W pracy z Dziećmi korzystam z różnorodnych metod nauczania języka angielskiego takich jak metoda TPR (reagowania całym ciałem), metoda konwersacyjna oraz audiowizualna. Na swoich zajęciach często korzystam z literatury anglojęzycznej dostosowanej do wieku i umiejętności podopiecznych oraz prowadzę atrakcyjne zabawy ruchowe.